Sara
    Jag har min bachelors degree från utomlands i Chemical Engineering. Jag planerar att ansöka om masterprogrammet i Sverige. För det, har jag kompletterat min betyg i engelska 6. Behöver jag fortsätta engeleska 7?

    1 Svar

    Melina SYV på Framtidsskolan

    Hej Sara!

    Vilken skola är det som gäller? Ibland kan det variera beroende på utbildning.
    Oftast står behörigheten på skolans hemsida annars skulle jag kontakta ansvarig person för masterprogrammet.

    Hälsningar
    Melina, studie- och yrkesvägledare