L
    Hej! Jag skulle vilja ta Cambridge certifikatet i gymnasiet, jag vet en gymnasieskola där man kan ta det gratis men jag ska antagligen inte gå där. Kan den skola jag ska gå på ge mig något slags bidrag?

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej L,

    vi på Fråga SYV har inte hört talas om att någon gymnasieskola hade erbjudit bidrag för att kunna ta Cambridge certifikat. Men du får givetvis fråga på den skola som du tänker söka till. Du får också gärna berätta för oss vad du får för svar.

    Vänligen och Lycka till!

    L. :)

    Liselotte