Anna
    Jag går nu första året på Estetiska programmet med inriktning teater. Jag har börjat fundera på att byta till naturbruk med inriktning häst- och ridsport. Är det försent? Eller går de fortfarande att byta utan att jag ska behöva gå om ett år?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom det är mottagande skola som helt bestämmer om de kan ta in dig så här sent på terminen så bör du kontakta dom så fort som möjligt och ta reda på dina möjligheter. /Lena, Syv