Nathalie
    Om jag inte är godkänd i matematiken i höstterminen, kan jag inte plugga upp dessa kapitel jag har missat nästa termin alltså vårterminen 2014. Vad händer med ansökan om gymnasievalet i februari när mina betyg inte är så bra.. Kommer samla på Max 80-90 poäng.. Har jag möjlighet att höja mig till nästa termin och bli antagen till de gymnasiet och linjen jag vill?? Eller e det kört för mig nu?? Är det försent?? Vill inte gå på nån IV program!?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, lugn i stormen!! Du har hela vårterminen på dig att plugga upp dina ämnen - det är vårterminens betyg som gäller - inte höstterminens. Så kämpa på! /Lena, Syv