Marcus
    Är det hård konkurrens för bli statsvetare i framtiden?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus,
    om framtiden vet vi inte så mycket - och kan mer eller mindre bara gissa. Sedan är det så att "allt är relativt" och man måste jämföra med någonting annat - hårdare konkurrens än till att bli... något annat yrke... man måste jämföra minst två olika företeelser.

    Tips: du kan med fördel vända dig till Studievägledningen på den Institutionen på högskolan/universitet som har utbildning till Statsvetare. De är experter på just den branschen.

    Bästa hälsningar
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare