Anonym

    Hej! Jag är intresserad av att läsa företagsekonomi vid Campus Gotland. Såg att examen är en filosofie med huvudområde företagsekonomi. Men är det möjligt att på något sätt läsa upp eller så för att få en ekonomie kandidatexamen?

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hejsan, du måste ställa din fråga till studievägledare på den institutionen där du vill ta ut examen. Varje lärosäte i Sverige (högskolor och universitet) kan i viss mån bestämma själva över sina examina så du måste få svar från just det lärosäte, och inte från en allmän studievägledare som inte jobbar på just det lärosäte.