Andre
    Hej! Det så att jag vill jobba inom buisness/ekonomi i USA, jag är jätteintresserad av det! Och jag funderar på att gå internationell ekonomi i plusgymnasiet i liljeholmen! Detta är väl rätta val eftersom det ingår ju internationell ekonomi va? Och när är det man kan åka till USA och börja kanske plugga eller jobba direkt! Jag skulle vilja plugga högskolan i USA faktiskt! Jag hoppas du förstår mina frågor och kan hjälpa mig med de! Tack

    2 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, ja, det är säkert väldigt spännande område! Och om du gillar ekonomi framförallt så kan Ekonomiprogrammet vara en bra början till att skaffa dig den kunskap du behöver för att ta dig ut i världen. Här kan du få mer information om just plugg i USA http://allastudier.se/studiefakta/17-studera-i-usa/

    /Lena, Syv