Hej Patrik!

    Alla vi är olika och det som är svårt för en person, är jättelätt för en annan.

    Jag råder dig skaffa en egen uppfattning och för det kan du

    1. läsa på om El & energiprogrammet

    2. gå på Öppna hus på några olika gymnasieskolor som erbjuder EE

    3. boka prova-på (skuggning) på en eller flera skolor och prova-på vara elev på EE under en hel dag.

    När du har gjort allt detta (punkterna ovan) kan du skaffa dig din egen uppfattning om hur det blir för just dig att läsa på EE.

    Jag hoppas mitt svar blir till hjälp för dig & önskar dig Lycka till med ditt gymnasieval!

    ANNA