magnus
    Hej snart måste man göra sina individuella val och jag har funderat på att ta engelska 7. Jag skulle säga att jag är helt ok på engelska jag undrar hur svårt är engelska 7 för jag har hört att det är svårt och vad för slags uppgifter får man.
    • Anna : Innehåll i enskilda kurser är det Läraren i det aktuella ämnet som kan. Fråga läraren i engelska, är mitt råd.

    1 Svar

    För att denna fråga ska ses som besvarad lägger jag in ditt svar här Anna:

    Anna: Innehåll i enskilda kurser är det Läraren i det aktuella ämnet som kan. Fråga läraren i engelska, är mitt råd

    Hittade inga frågor