Natalie
    Jag går sista året på gymnasiet och fick F i svenska 3 för att jag glömde skriva källförteckning på ett vetenskapligt PM. Men vi gjorde gymnasiearbete som vi fick jobba med på svenskan och de sade gymnasiearbetet gick in i svenskan och jag klarade gymnasiearbetet där och källkritiken. Borde jag då inte få ett godkänt betyg? Jag frågade min lärare om det men hon svarade bara "just det men nu är det försent att ändra betyget".

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, är det en uppenbar miss från din lärare så får du överklaga detta hos rektor så får hen utreda. Det är nog det enda jag kan säga - eftersom jag inte är lärare så kan jag dessvärre inte ge mig in i vad som krävs för olika betyg. /Lena, Syv