Frågor och svar taggade med 'utbytesstudier' (1 st.)

    • Jennie

      Vilken utbildning/universitet?

      Hej! Jag undrar vilken utbildning jag ska gå på om jag vill bli tidningsredaktör, dessutom vill jag studera i Korea som utbytesstudent i en termin och undrar därför vilket universitet jag ska gå på då?

      Julia: : Hej Sara,det yrket du ställer en fråga om, och liknande yrken som t.ex  Förlagsredaktör, Content-manager och Webbredaktör, är i Sverige icke-reglerade. Det betyder att arbetsgivare... Läs hela svaret