Emma
    Hej, har man chans att bli officer om man läser sjöfartsprogrammet?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'har eleven rätt?' (2 st.)

    • Sara

      Universitet studier?

      Hej, Jag går tredje året på samhällsprogrammet. I framtiden vill jag allra helst bli: 1)VD 2)Diplomat 3) Enhetschef inom social omsorg 4)Personalchef 5)verksamhetsledare/chef Därför har jag tänkt baklänges, det vill säga vad jag behöver...

      Anna: : Hej Sara,du har läst på, ser jag, vilket är jättebra!Du har uppenbarligen kikat på ett antal yrkespresentationer på www.framtid.se och fick info om att Diverse Olika utbildningar kan på sikt leda... Läs hela svaret