Emma
    Hej, har man chans att bli officer om man läser sjöfartsprogrammet?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'betyg på universitetet' (1 st.)

    • Julia

      Är betyg på universitet viktiga?

      Hej! Jag går socionomprogrammet på SU nu och undrar först och främst om betygen har någon påverkan på framtida yrkesmöjligheter? Sen undrar jag även hur man efter sin examen vidareutbildar sig till psykoterapeut och om betygen har någon...

      Anna: : Hej Julia,jag vill först och främst "påminna" om att det inte finns någon anledning att medvetet få lägre betyg än man kan få! :)Så, mitt råd är att... Läs hela svaret