Emma
    Hej, har man chans att bli officer om man läser sjöfartsprogrammet?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'terminsstart' (2 st.)

    • Martina

      hur länge har man reservplats?

      jag har en reservplats på psykologprogrammet, och jag undrar hur länge jag kommer att vara reserv? har man fortfarande kvar sin reservplats efter terminsstarten, ifall någon hoppar av programmet? eller är det sen anmälan som krävs för avhoppade platser? tack på förrhand!

      Melina: : Hej Martina! Andra antagningsbeskedet kommer den 3e augusti då kan din reservplats ha ändrats.Därefter kan du fortfarande vara reserv även när terminstarten börjar. Elever som hoppar av... Läs hela svaret
    • Alva

      Skillnad att söka in på VT jämfört med HT?

      Hej! Jag har kommit på att jag vill plugga till gymnasielärare. Vill det väldigt mycket och har ingen lust att vänta ett år på att få börja. Vill studera i Uppsala och har sett att man även kan börja lärarprogrammet även på vårterminen där. Det enda jag funderar på är om det är någon skillnad...

      Milla : : Hej Alva ! Du ställer en intressant fråga som inte har ngt perfekt svar!