Salina

    Hej, är intresserad inom tandvården tandtekniker men är orolig över om det är ett framtidsyrke? I och med att det mesta kommer att digitaliserar är jag orolig om tandtekniker är något att satsa på med tanken på tekniken i framtiden. Hur ser läget ut egentligen och var bör jag hålla mig uppdaterad? Tack Salina

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej Salina,

    det vi vet om yrket TANDTEKNIKER berättar vi på framtid.se/yrke/tandtekniker

    Kontakta studievägledare på tandteknikerprogrammen och arbetsgivare som anställer tandtekniker, se om de kan ge dig mer info.