Daniel

    Hur blir om jag exempelvis blir antagen till det program som ligger på fjärde plats i min anmälan till högskolan, för jag förmodar att dem program som är ovanför inte stryks utan är kvar men vad händer med dem programmen som jag har sökt som är under det program som ligger på fjärde plats, stryks jag från dem programmen? För jag har sökt till totalt 12 program och är osäker nu om jag prioriterat rätt

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Daniel,
    enl.vad jag har förstått av info från antagning.se, så ja, de alternativen som är under (alltså är lägre prio) det alternativet som du kom in på - tas bort. Men kontakta gärna antagning.se och fråga direkt dem som jobbar just med administration kring antagning till högskoleutbildningar. tel.nr 0771-550 720 och tel.tid kl.9-16 på vardagar.

    Mvh
    ANNA