Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Raisa!

    Höstterminen börjar lite olika i olika län och även på olika skolor i samma län och det är inte alltid på en måndag som terminen börjar.

    Circa i mitten på augusti bör man räkna med att skola börjar till hösten men det är mycket bra att fråga /eller se på skolans hemsida/ - om du vet vilken skola du skall läsa på.

    Önskar dig stort lycka till i dina studier!
    Milla
    Studie- och yrkesvägledare