Marcus
    Om man tar ekonomi programmet inriktning ekonomi på kattegatgymnasiet finns det bara en klass för ekonomi då?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus,
    det är en fråga som du får ställa till Rektor på skolan. Rektor kan besluta om att utöka eller minska antal platser från år till år. Vissa år är det flera klasser som startar på en utbildning, vissa andra år är det en klass. Rektor kan så sent som i mitten på maj besluta om och meddela Antagningskansliet om att antal platser till nästa års antagning ändras.
    Om den frågan är viktig för dig, kontakta Rektor på programmet.
    Mvh
    Julia SYV