Marcus
    Om jag ska bli fastighetsmäklare i framtiden eller gå fastighetsmäklar utbildningen på högskolan. Vilka kurser ska jag välja på ekonomi programmet då?
    När på programmet får man välja kurser?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej, kurser på Ekonomiprogrammet väljer man till åk2 och 3. Första året är förutbestämt vad alla på programmet läser. Det brukar vara så för det mesta. Du behöver läsa Matematik 3 för att bli behörig att söka utbildning till Fastighetsmäklare.
    Mvh
    Anna SYV