Marcus
    Som jag har förstår så är det rätt svårt att bli fastighetsmäklare i framtiden för konkurrensen, komma in på högskolan. Men det är väl mycket so på ekonomi programmet på gymnasiet, det gillar jag riktigt mycket. Ska jag ta denna vägen? Själv älskar jag so mitt dröm yrke är fastighetsmäklare ska ja ta denna vägen?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Ja, det tycker jag ser ut som en mycket bra plan! Jag tycker att du har undersökt dina alternativ & vet vad du vill. Kör hårt!
    Lycka till!
    Mikael SYV