Marcus
    Ska man ta ekonomi programmet fast man har svårt för No? Och ska man ta den vägen på högskolan med då? Om man så gärna vill bli fastighetsmäklare?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus,
    om du gärna vill bli fastighetsmäklare, bör du givetvis kämpa för din dröm.
    Alla kan bli bättre på olika ämnen om de läser på. Sant att vi alla har olika förutsättningar men alla kan bli bättre. Om du läser ordentligt, gör dina läxor och ägnar så mycket tid som möjligt åt just studier i ämnena - gör du ditt bästa och ingen kan då kräva att du skall göra mer.
    Gör ditt bästa & vi håller tummarna för att din dröm går i uppfyllelse!
    Mvh
    Anna SYV