Marcus
    Jag älskar so. Funderar på bli fastighetsmäklare i framtiden. Men yrket revisor krävs det mer matte på gymnasiet där än för bli fastighetsmäklare?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus,
    om hur man blir revisor, läs här http://www.revisorsnamnden.se/rn/bli_revisor/utbildning.html /kort sammanfattning: 8 års eftergymnasial utbildning - innehållande minst 3 år teori och minst 3 år praktik/.
    Det är en lång väg att gå.
    Behörighet till Ekonomipogrammet och till Fastighetmäklarutbildningen är detsamma - Matematik 3.
    Fastighetsmärklarutbildningen är på 2 år.

    Mvh
    Anna SYV