Kimia
    Hej,det är så att jag tycker att det är ganska lätt med Ma1a som vi läser VO.Och jag undrar vilka mattekurser jag kan läsa för att komma längre?.För att jag vill läsa till Ma4 ,(för behörighet till läkarprogrammet).

    Mvh

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Perfekt! du bör önska läsa Matte 2a inom programfördjupningen. du kan träna på matte och läsa framåt på www.matteboken.se

    Satsa på A-betyg i matte och i alla andra kurser för det krävs för att ha en chans att komma in på läkarprogrammet.
    Mvh
    Mikael