Marcus
    Om man går industritekniska proframmet på gymnasiet, kan man pluggs vidare på högskola sen? Eller yrkeshögskola i typ 2 år? Om man pluggar vidare vad kan man bli i framtiden då?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus, om man pluggar vidare efter IN kan man bli t.ex produktionsledare inom industri. Med vänlig hälsning, Mikael syv