Marcus
    Hej!

    Jag har sökt in till vvs och fastighets programmet! Jag kan se hur många som sökte, det är 21 som sökt och 16 platser. Kan detta ändras under sista val perioden? Vad brukar poängen ligga på ett ungefär? Inte lätt att svara på, men om vi säger på ett ungefär. detta snurrar dagligen i mitt huvud! Mina poäng är 140 p.
    Tacksam för svar!

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Marcus!

    under omvalsperioden kan det bli en stor ändring. Sedan kanske alla som sökte - inte blir behöriga... så om det bara är 21 sökande till 16 platser, så har du goda chanser på att komma in.

    Vi håller tummarna!

    ANNA

    • : Hej Markus! kommer du börja gymnasiet när du är 18. Jag frågor för jag kommer också böra när jag är 18 därför undra jag, jag vill se om de många som börjar när dom är 18:)