Marcus
    Vilket av dessa jobb har hårdast konkurrens? Vilket har lättast? Vilket av jobben kräver längst utbildning och har svårast utbildning?

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden
    Hej, det tre yrkena "övelappar" varandra och "flyter i" varandra lite grand, det finns inte skarpa gränser mellan dem, men min åsikt är att Key Account Manager har större ansvar, svårare arbetsuppgifter och högst lön och behöver mest utbildning också.
    Det är färre jobb för Key account manager än för de andra två yrkeskategorier, som du nämner
    men det är också färre som söker de jobben, därför är det lika hårt konkurrens om alla de jobben.

    Mvh
    Liselotte SYV
    Liselotte