Kimia
    Utbildninagrna:läkar&tandläkarprogrammet.
    & hur stor är sökande tryck för utbildningarna?./Mvh

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej!

    Sökandetryck för lärarprogrammet och tandläkarprogrammet brukar vara väldigt stor.

    Med vänlig hälsning
    Mikael
    • : Kan du säga mer,är det lika stor sökandetryck?.Mvh
    • Milla : Menar du lika på läkarprogrammet och på tandläkarprogrammet? I vilket fall är det mycket bättre att ställa den frågan till Antagning.se.
    • : Ja,precis.Mvh
    • Milla : Du kommer inte söka till högskola i år. Du kommer att söka om 2-3 år och det är ingen som vet vad sökandetryck kommer att bli om 2-3 år. TROLIGTVIS (baserat på tidigare erfarenhet) kommer sökandetryck vara fortsatt stort på både läkar- och tandläkarprogrammet. Om framtiden kan vi bara gissa. Vi kan inte veta hur det blir i framtiden, därför finns det inte någon som kan med säkerhet besvara din fråga. Men kontakta Antagning.se, om du vill. Det är din rättighet att fråga, även om det inte finns något svar att få.
    Läs alla kommentarer