Marcus
    Om man går samhälles programmet. Vad kan man bli i framtiden då? Jag brinner för So och politik är detta rätt program då? Eller är ekonomi programmet inriktning juridik samma?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, både SA och EK passar bra om man vill läsa mycket SO ämnen. Vad vill du göra efter gymnasiet? Med vänlig hälsning, Mikael syv
    • : Efter gymnasiet vill jag plugga vidare.
    • Mikael : Till vilket yrke vill du läsa efter gymnasiet? Med vänlig hälsning, Mikael syv
    • : Jag vill läsa till Skadereglerare