Marcus
    Om man vill bli arkitekt i framtiden, vilka gymnasie program kan man gå då?
    Är det mycket plugg i matte och No gymnasiet för bli de i framtiden?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus,
    Teknikprogrammet är det bästa alternativet på gymnasiet i fall man vill utbilda sig till Arkitekt efter gymnasiet.
    Det är mycket matte och ganska mycket NO ämnen som man måste kunna för att bli Arkitekt.
    Mvh
    ANNA SYV