Marcus
    Är det mycket plugg på gymnasiet för bli fotograf i framtiden? Är det myckET plugg på Yrkeshögskolan för bli fotograf? Vilka är dom enklaste och svåraste matte och engelska kurserna?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hejsan, vi rekommenderar att du går Estetiska programmet inriktning Medier- och det är Matematik 1b och Engelska 5 och 6 som läses som obligatoriska kurser. Se vad Matematik 1b innehåller på www.matteboken.se

    Engelska 5 & 6 läses på samtliga högskoleförberedande program som obligatoriska kurser.

    Jag rekommenderar att du vänder dig till de ansvariga för Yrkeshögskoleutbildningar "Fotograf" med specifika frågor om utbildningen. Här får du E-post: [email protected]
    E-post: [email protected] två adresser dit vi hänvisar dig.

    Mvh
    ANNA SYV