Marcus
    För bli Fysioterapeut kan man gå vård omsorgs programmet och sedan lärlings utbildningen och sedan klar för jobb? Vilka ämnen är svårast på vård omsorgs programmet? Är det mycke plugg för det yrket Fysioterapeut ?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, fysioteraoeut är en högskoleutbildning som är tre år lång. Man kan inte bli fysioteraoeut genom att praktisera eller genom lärlingsutbildning. Det som är svårt eller lätt på vård och omrorgsprogrammet är det olika för olika människor och helt omöjligt att ge ett generellt svar på. Med vänlig hälsning, Mikael syv