Marcus
    Key account manager vad är deras arbetsuppgift? Vad jobbar dom på för företag? Hur höga yrkeshögskola poäng krävs de för komma in där? Hur mycket poäng är det om man får godkänt i alla ämnen på gymnasiet? Vilka kurser ska man gå för bli behörig till yrkeshögskola för bli Key account manager?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, information om arbetsuppgifter för Key Account Manager finns beskrivet på på http://www.framtid.se/profession/key-account-manager/

    Mvh
    Mikael SYV
    • : Konstigt att dom inte rekommenderar Ek programmet. Medtanke på att det är där du pluggar ekonomi. Som yrket handlar om.
    • Mikael : Du har rätt. Ekonomi - tycker jag också - passar mycket bra. Jag håller med dig.