Marcus
    Om man är bra på So är det en fördel på ekonomi programmet?
    Är det mycket plugg i matte på högskolan om man vill bli fastighetsmäklare eller revisor i framtiden?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus, revisor är det mer matte som krävs.
    Fastighetsmäklare kräver Matematik 3 för att vara behörig söka till en högskoleutbildning som Fastighetsmäklare är...
    På ekonomiprogrammet - är det jättebra om du gillar SO ämnena.
    Mvh
    Anna SYV