Hejsan,
    anmälan till svenska högskoleutbildningar brukar öppna på Eftermiddagen, efter kl.13.00 och det lugnt på det sättet att det inte kommer spela roll om du gör anmälan första dagen eller sista dagen, så länge du gör anmälan inom anmälningsperioden - så är du med på samma villkor som alla andra som söker i tid! :)

    P.S: nu har jag pratat med Antagning.se och fick veta att anmälningsmöjlighet öppnas UNDER DAGEN och inte exakt samtidigt för alla högskoleutbildningar. Du kan därför kika senare - om anmälan till just din utbildning är öppen, men annars gå in på antagning.se imorgon, den 16 mars 2021 - då borde alla anmälningar redan vara öppna!

    • : Då förstår jag! Tack så hemskt mycket :)
    • Anna : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!