Polina

    Hej jag tar min kandidatexamen nu i juni och vill studera vidare på ett masterprogram nu i höst. Jag undrar om man både kan anmäla sig till de masterprogram där internationella studenter också kan anmäla där anmälningen avslutas nu den 15 januari och om man också kan anmäla sig till de masterprogram som öppnar den 15:e Mars -15 april?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Polina,

    din fråga får du bäst (rätt) svar på genom att kontakta Antagning.se.

    Du kan Ringa till Antagningsservice: tel.tid måndag till fredag mellan 9–16. Tel.nr 0771-550 720

    Du kan Chatta med personal på www.antagning.se -  Till chatten.

    Du kan annars Mejla din fråga till Antagning.se - Till mejlformuläret.

    Om du vet på vilket lärosäte du vill läsa - kan du kontakta Antagningsgruppen på just det lärosätet i stället för att fråga den centrala antagningen till svenska högskoleutbildningar.