Jasmine

    Antangning.se öppnar idag för att kunna skicka in anmälan. Jag skickade in en antagning i våras men valde att då inte börja plugga. Nu till våren vill jag börja plugga och vill därför söka läkarprogrammet. De problem jag har är att när jag går in i min sida ser jag höstens antagningsbesked, är det så att jag måste tacka nej till platser jag också är reserv på för att kunna ansöka. För just nu kan jag inte ansöka något program.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Jasmine, kontakta Antagning.se
    Du kan t.ex ringa på vardagar mellan kl. 9-16 tel.nummer 0771-550720
    FRåGA SYV jobbar inte med administration kring antagningen. Du måste få svar direkt från Antagning.se
    Och det är inte först till kvarn, så du har gott om tid - alla som gör anmälan inom anmälningsperioden behandlas på samma sätt, så det spelar ingen roll om du gör anmälan idag eller om en vecka eller två - bara det är inom anmälningsperiod.
    Vänligen
    ANNA

    • :

      Tusen tack för svaret!

    • Anna : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!