Ivana
    Hej, jag vill veta när man ska söka till den utbildning man vill läsa på Affärshögskolan i Jönköping?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'deltidjobb' (1 st.)

    • Anonym

      Nyfiken på syv-yrket?

      Hej! Jag funderar på syv-programmet antingen i Varberg eller Stockholm. Men jag undrar hur vanligt det är att man får jobb på vuxenutbildningen efter examen? Undrar även hur era tjänster här på fråga syv fungerar? Är ni helanställda, eller jobbar på timmar extra med denna typen av tjänst/jobb?...

      SYV-besökare: : Hejsan! Läs gärna svaren på frågorna som finns i "avdelningen: SYV": fragasyv.se/fragor?q=SYV - där finns det väldigt mycket bra info som besvarar diverse frågor om yrket SYV! Det finns också... Läs hela svaret