Milosz
    Hej! Jag har blivit antagen till ett program den 8 december och tackade ja så fort som möjligt. Nu när jag loggar in på antagning.se står det att min anmälan än låst på grund av att urval pågår. Det står ingenting bredvid programmet, varken "antagen" eller "struken". Sista svarsdag var den 19 december (jag svarade den 8:de). Jag vet att det andra antagningsbeskedet kommer den 27 december. Jag undrar bara om jag har blivit antagen i urval 1 kan jag fortfarande bli struken i urval 2? även om jag tackade ja till deras första antagningsbesked?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Milosz,
    om du blev ANTAGEN och svarade Ja, då borde du inte bli struken.
    Men kontakta gärna personal på Antagning.se och fråga dem, om du inte är säker på vad som gäller.
    Jag kan inte lova att det t.ex ej uppstår ngt. tekniskt problem... eller om det finns någon helt ny regel att man t.ex skulle tacka JA! ja! - 2 ggr. eller ngt annat nytt/ovanligt... så därför svarar jag att jag ej tror att det är någon fara, men hänvisar dig ändå till personal på Antagning.se - ring till dem eller maila. tel.tid är från kl.9-16 /vardagar/ - tel.nr 0771-550720.

    vänligen och lycka till

    Julia syv