Johan
    Antagningsbesked ?
    Hej Jag tänkte fråga om att jag blev antagen på universitet och har tackat ja till min plats betyder det att jag är antagen och ska börja plugga eller måste man vänta på den andra antagningsbesked för att veta om man är antagen eller inte?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Johan,
    om du fick besked ANTAGEN och har tackat Ja till erbjuden plats, då kan du börja plugga på den utbildningen där du är antagen; du behöver inte vänta på ännu ett besked.
    Mvh

    Julia syv