Alex

    idag fick jag veta att jag står som reserv 14 till ett lärarutbildningsprogram som kräver tidigare studier inom ämnet (företagsekonomi). Jag blev negativ förvånat då jag har högsta meritvärde (165 av 165). i antagningsbesked står det att 4 blev antagna. Hur står är chansen att få en plats, tror ni?

    • Liselotte : Om man står som reserv nr.14 till en utbildning där 4 st. antas, då har man inte så stor chans att komma in. :(

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Alex,
    kontakta gärna Antagning.se - du kan t.ex ringa dem på vardagar kl.9-16 på tel.nr 0771-550 720.

    vänligen
    ANNA