Hej Lukas, jag rekommenderar att du i första hand litar på siffrorna vad gäller antagningsstatistik på gymnasieantagningens sida, Hvitfeldtska ligger i Gbg: för Göteborg är gymnasieantagningswebbplats indra2.se/#!

    Så, siffrorna du hittar på gymnasieanga.sida, borde vara de "mest rätta"/trovärdiga. Det är ju gymnasieantagningena som gör antagning till gymnasiet och vem kan i så fall veta bättre än de som jobbar på gymnasieantagningen? :)