Hannes
    Hej jag undrar vad du tror angående antagningspoängen till höstterminen 2021. Vi såg en ökning denna höstterminen och jag undrar om det kan fortsätta öka eller inte, med beaktning till corona. Vet att det är svårt att spekulera kring men jag ligger bara lite över gränsen till samhällsplanerare i Lund som jag vill studera och vill veta om jag har en chans eller inte.
    Tack!

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Gör högskoleprovet och försök höja ditt meritvärde! Ingen vet vad som händer med antagningsgränsen och vad vi tror kommer inte spela ngn roll.