Soma

    Hej! Jag har ett program på Linköpings universitet jag hade tänkt söka till i höst, men när jag kollar antagningsstatistiken säger den att alla har kommit in samtliga år man kan kolla in på och på så sätt vet jag ju inte vad meriten på dem som kom in låg på. Kontaktade universitetets syv och frågade om man kan få den info men det fick jag ett kort nej på. Går det absolut inte att få reda på det här?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Mitt förslag är att du kontaktar Antagning.se ring 0771-550720.