Linus
    Hej

    Är reserv 5 på HP provet. Från början så var antal antagna i min urvalsgrupp 30. Efter ett tag uppdaterades siffran till 23 och numera till 21. Innebär det att det är 9 st som hoppat av och man inte kallat in några reserver? Eller vad kan det bero på?
    • : Undrar samma, fick du ett svar?
    • Anna : Varje lärosäte /högskola-universitet/ har egen Antagningsgrupp. Kontaktuppgifter kan finnas på högskolans hemsida eller så kan man få dem från personal på Antagning.se - om ngt. verkar vara underligt i antagningsprocessen till högskola/universitet - är det bäst att vända sig till Antagningsgruppen på just det aktuella lärosäte.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Linus,

    ställ din fråga till Antagning.se - som administrerar antagning till högskolor/universitet i Sverige. Du kan t.ex ringa dem på vardagar kl.9 till 16 - på telnr 0771*550720.

    vänligen

    Julia SYV