Yolanda
    Hej , en av de behörigheterna till apotekstekniker är att ha erfarenhet i minst 6 månader inom service och försäljning . Jag tar studenten nästa sommar och jag har jobbat under tiden i mer än 6 månader .. Min fråga är räknas min erfarenhet nu ?
    • : Kontakta utbildningsanordnaren och fråga, dom bestämmer ofta sådant själva och brukar kunna vara flexibla om det finns platser kvar.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hoppas det löst sig för dig! /Lena, Syv