Mollie
    Jag är intresserad av att jobba inom HR och/eller med arbetsrättsliga frågor. Helst skulle jag vilja läsa till statsvetare och därefter lägga till en magister inom ledarskap och organisation för att gå vidare med en master inom hälsa och välfärd med inriktning arbetsliv. Är detta en bra plan för att få bra kunskap och sticka ut lite på arbetsmarknaden ifrån de som endast utbildar sig till personalvetare?

    Min fråga är alltså om ni tror ni att detta är en bra plan helt enkelt för att få ett välbetalt och högt uppsatt jobb inom det område jag är intresserad av?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    hej Mollie!

    ja! jag tycker att det är en mycket bra (genomtänkt) pIan, som du har kommit på.

    LYCKA TILL!

    Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare