Hanna
    Hej
    Jag ska söka till det estetiska programmet, bild och formgivning, och undrar när instruktionerna för arbetsproverna till Södra Latin, Viktor Rydbergs och S:T Eriks gymnasium kommer eller finns de redan?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Hanna!
    för att svara på din fråga måste jag få veta till vilken skola du kommer att söka & vilken inriktning på Estetiska programmet du vill söka. Gissar på att det är "Bild & formgivning" men det är bäst om du svarar, så slipper jag gissa.

    Hälsningar
    Mikael SYV