Hej Anton!
    Läs information på kth.se/en/studies/master/architecture och kontakta studievägledare på den institutionen där det aktuella programmet ges.
    Allmänt gäller: med examen från kandidatprogrammet med huvudämne Arkitektur borde man anses vara behörig sökande till utbildningar i arkitektur på avanceradnivå: magister- och masterprogram. För mer detaljerad information kontakta antagningsgruppen på det aktuella lärosäte.