Alexander
    En utav de bättre gymnasieskolor i Stockholm med inriktning ekonomi ekonomi eller ekonomi juridik

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, svårt för mig att värdera skolorna men via denna länk kan du värdera och jämföra olika skolor i Stockholm.

    http://jamfor.gyantagningen.se/-/Jamfor/?enhetstyp=ee756226a1914c6d9582eed28a52ff37

    /Lena, Syv
    ..Vill bara tillägga att en skola kan vara bra på olika sätt och kan växla från elev till elev vad man menar med en bra skola - trivsel och miljö brukar vara en par viktiga faktorer, behöriga lärare, matsal, gymnastikhall, undervisningssätt - andra faktorer. Därför är det viktigt att du besöker skolorna och gör dig en personlig uppfattning om skolan passar dig eller inte. /Lena, Syv