Saga
    Hej,
    många elever frågar vad för utbildningar man blir behörig till efter SA, samhällsvetenskapsprogrammet och det är rätt många olika utbildningar och man som SYV kan bli rätt trött på att "rabbla upp dem" och så tar det tid och så glömmer man många yrken; däri min fråga Finns det en lista, någon sort sammanställning som påvisar vilka utbildningar man blir behörig till efter SA?
    Studie- och yrkesvägledare
    Saga N.

    1 Svar

    Daniel SYV

    Hej Saga,

    kika gärna på >>yrken-efter-sa-alla-inriktningar och om ngt. yrke saknas där som det kanske gör för att det är svårt att nämna alla yrken och utbildningar /för de är så många/ - hör gärna av dig, berätta vad som saknas!

    Hälsningar

    Daniel SYV